Korona-epidemian vaikutukset seuratoimintaan

PÄIVITYS 30.7.

Lasten Suunnistuskoulun toiminta alkaa syyskaudeksi torstaina 30.7. Halimaankallion maastossa, Kaakkurintie 23. Harjoitukset järjestetään aina torstaisin hieman poikkeusjärjestelyin: omatoimiverryttelyin sekä liukuvalla lähtöajalla klo 17.45-18.30. Katso tarkempi ohjelma kalenterista tai MyClubista. Ohjaajat ovat aina harjoituksissa paikalla ja ensimmäisellä kerralla tarjolla myös infoa vasta-alkajille. Tervetuloa mukaan! Otetaan tietysti huomioon edelleen koronaviruksen mahdolliset vaikutukset.

Päivitys 13.6.

Lasten Suunnistuskoulu on tarkoitus aloittaa 30.7. Kerholalta hieman poikkeusjärjestelyin aina torstaisin klo 17.45-18-30 liukuvalla lähdöllä omatoimiverryttelyin. Huomioiden tietysti koronavirustilanteen aiheuttamat suositukset. Tarkemmin harjoituspaikat kalenterista tai MyClubista.

Päivitys 26.4.

Hämeen AM-keskimatka ja Hämeen oravapolkukilpailu (HOK) perutaan koronatilanteen vuoksi alkuperäiseltä päivämäärältä 17.5.2020 ja siirretään järjestettäväksi syksyyn 2020.

Päivitys 20.4.

Aikuisten suunnistuskoulu siirretään pidettäväksi syksyllä, alkaen 17.8., mikäli Korona-tilanne sen sallii.

Päivitys 18.4.

Nokirastit käynnistyy 27.4. omatoimirasteina: https://www.rastinokia.fi/nokirastit/omatoimirastit

Päivitys 5.4.

Nokirastikausi pyritään käynnistämään toukokuussa omatoimirasteina.

Päivitys 18.3.2020

Nokirastikausi alkaa aikaisintaan 6.5. Harjuniitystä eli ainakin 3 ensimmäistä tapahtumaa on peruttu. Seuraamme tilannetta ja tiedotamme aikataulusta myöhemmin. Vaihtoehtona Nokirasteille voi esim. käydä tutustumassa MOBO:n.

Lasten suunnistuskoulukausi alkaa aikaisintaan kesäkauden jälkeen. Kevätkaudelle pyritään järjestämään omatoimiharjoituksia, joista ilmoitetaan myöhemmin.

Aikuisten suunnistuskoulun tilanteesta päätetään 15.4. mennessä ja ilmoitetaan erikseen ilmoittautuneille.

Alkuperäinen tiedote

Meneillään olevan koronaviruksen (COVID-19) syystä kaikki kevään kunto-, liikuntasali ja sählyvuorot on peruttu 12.4. saakka, eli salivuoroja ei tänä keväänä enää ole. Tämä koskee kaikkia seuran ryhmiä ja jäseniä.

• Kevätleiri muodossaan 17. -19.4. on peruttu.
  • Nuorten Tiomila matka 1.5. on seuran osalta peruttu.

Tiedotamme 17.5. kilpailtavan AM-keskimatkan tilanteesta erikseen, josta odotamme Suunnistusliiton linjausta.

Aikuisten- ja lasten suunnistuskoulujen ja Nokirastien aloitukseen voi olla tiedossa muutoksia. Tiedotamme näidenkin osalta erikseen.

Ulkona itsenäinen harjoitttelu, kuten juoksu, suunnistus, vaellukset ja muu vastaava ovat hyvää korvaavaa harjoittelua. Välttäkää kuitenkin lähikontakteja muihin ihmisiin.

SSL:n tiedote: https://www.suunnistusliitto.fi/2020/03/koronaviruksen-osalta-noudatetaan-viranomaisten-suosituksia/

Tiedotetyyppi: